.

.

04 februarie 2011

Prajitura cu ananas

O reteta destul de rapida. E o prajiturica pe care o fac cu cel mai mare drag de fiecare data cind cumpar ananas. S-ar putea de facut si cu ananas in sirop, da eu il prefer pe asta proaspat, pentru ca e un pic mai acrut sii ii da un gust special.


Deci, fara multa vorbaraie, sa trecem la treaba
Avem nevoie de:
1 ananas proaspat, de marime medie sau chiar mica
150 gr. unt
150 gr. zahar
150 gr. faina
3 oua
1 lingurita praf de copt

In mixer puneti albusurile separate de galbenusuri si le bateti spuma

apoi adaugati galbenusurile, zaharul si untul topit (eu l-am topit la microunde timp de 30 secunde)

mixati bine inca vreun minut, apoi adaugati faina pe care ati amestecat-o bine cu praful de copt

si mai mixati un pic pina cind se incorporeaza bine ingredientele. Aluatul trebuie sa fie mai dens; apoi il rasturnati intr-o forma rotunda unsa cu unt si tapetata bine cu faina, si nivelati bine. Apoi deasupra puneti ananasul taiat rondele

Si il dati la cuptor pe 20 max. 25 minute la 180 grade. Dupa ce s-a copt bine scoateti tava de la cuptor si o pudrati fierbinte cum e, asa se topeste zaharul pe ananasul fierbinte

si creati un aspect mai deosebit. Am tinut cu tot dinadinsul sa fac ultima poza care poate reda cit de pufoasa e prajiturica si moale. Ca sa o pastrati pentru a doua zi acoperiti cu folie alimentara, astfel nu se usuca si isi pastreaza fragezimea.

Pofta buna si va astept cu comentarii si pareri!


3 comentarii:

  1. ai minutzi de aur! Cum imi cumpara Simion asa tehnica...cum ii fac shi eu asha prajitura!;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb! O prajiturica fara prea multe ingrediente si extra 'manipulari' - exact ceea ce cautam! Merci!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este minunata prajitura! eu am adaugat si ciocolata tocata. Acest aluat merege FB cu orice fruct!
    Multumesc frumos pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere